Popüler Yayınlar

2 Ocak 2011 Pazar

Süremiz önemli değil ama ayrılık uzun olucak
Yine bir paçam kopucak
Yeni bir ilişki ne kadar telafi edebilir ki
Onunda getirdikleri götürdüklerinden az olucak
Ama neye üzülüyorum biliyo musun?
Ben sana aşkla bakarken
Gözlerindeki ayrılık cümlelerini görememişim
Sen bana ayrılalım dedin ya
Güldüm...
Tepkilerim pek sağlıklı değildir
Arkaşıma gittim..
İhtiyacım olan bir dost omzuydu birde sen!
Gece salıncaklara gittik
Eskiden eğlenmek için giderdik
Şimdi ise dertlerimizi savurmak için..
Kendimi öyle kaptırmışım ki...
Deli gibi uçuyorum
Gözlerimi kapatmışım
Bir ben, birde yakınlaşıp uzaklaştığım yıldız.
Seni ne kadar sürede unutabilirim diye düşündüm
Süresi var gibi..
Sonra kendimi müziğe kaptırdım
Amy'ninde dediği gibi...
Kendimi kandırdım
Olmayacağını bildiğim halde
Söyledim ya berbat haldeyim
İyi olmadığımı biliyosun..
Şarkı bitti..
Arkadaşım elimi tuttu
2 ayrı salıncak tek bir salıncak oldu
Ve sallanmaya başladık
Belkide sana ihtiyacım yok
İhtiyacım olan beni bu aptal bunalımdan çıkarıcak olan bir dost eliymiş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder