Popüler Yayınlar

18 Aralık 2010 Cumartesi

Just love

-Bugün saçlarımı kestiler..       
-Eminim çok yakışmıştır..
-Ben sevmedim
...
-Peki şuan napıyorsun
-Aynaya bakıyorum.. Neyi farkettim biliyor musun?
-Neyi? Ne kadar yakışıklı olduğunu : )
-Hayır !Ben büyüdüm Paris. Büyümüşüm... Çocukken saatlerce oyun oynardım,hiç yorulmazdım ama şuan aynaya bakarken bile yoruluyorum. Halsizim... Paris!
- Efendim sevgilim?
-Ben ölücek miyim?
...
-O da nerden çıktı?
-Artık yaşayacak gücüm kaldığını sanmıyorum.O kadar yorulmuşum ki...
-Tabikide ölmeyeceksin,insanlar çocukken anı,büyüdüklerinde hayatı,yaşlandıklarında ise hep geçmişi yaşarlar ve yeni bir gelecek için ölümü beklerler.Halbuki ölüm şuan bize o kadar uzak ki bizi görmüyor bile..yani biz birlikte yaşlanana dek ölmeyeceksin..
- Seni Seviyorum
- Seni Seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder