Popüler Yayınlar

2 Ocak 2011 Pazar

..

24 Mayıstan beri kaç ay geçti nasıl geçti inan hiç bilmiyorum sevgilim.. Sen gittikten sonra telefonumun hiç çalmadığını farkettim. Zaman.. Alışıyor insan. Zaten bi ayağın hep dışarıdaydı bigün gideceğini biliyordum, bile bile yaşıyordum bu aşkı,çünkü seni hiçbir şarta bağlı olmadan seviyordum.. Ne bir umut bekliyordum senden nede sonsuza kadar benimle kalmanı. Mümkün değildi,bu aşkın uzun sürmesi ikimizide yaralaycaktı.. Kişiliklerimiz değişemezdi,değiştirmeye de kalkmadık zaten. Bak kışada girdik yine.. Sevmem bu mevsimi ben sarı sıcak yazları severim..
 
İstemem üşüten yağmurları,soğukta düşen damlalar keyif vermez bana bilirsin..
Anlatamıyorum sanırım lafı uzatmaya gerek yok; Bu kış daha bi çekilmez oldu benim için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder